Eiroparlamenta vēlēšanās nobalsoja trešdaļa Latvijas vēlētāju. No ārzemēs dzīvojošajiem vēlēšanas pagodināja tikai 3 procenti, laikam, vēstniecībās un Briselē strādājošie ierēdņi ar saviem radiem. Pārējie nenovērtēja Valda Dombrovska un un viņa kolēģu lielo ieguldījumu, pēdējos 15 gados izspiežot no Latvijas vēl 200 000 darbaspējīgo (trīs premjeri un 3 finansu ministri no V un JV)!
Tautai ļoti patīk zaļais kurss ar kvotu pirkšanu, sadārdzinātu enerģiju, mežu izciršana un lauku nobetonēšanu ārzemnieku vēja parkiem. Vēl citiem patīk Eirovīzija, dažāda veida ģimenes, rasu dažādība, iekļaujoša politika un gaidāmā ES paplašināšana ar musulmaņiem no Rietumbalkāniem un miljoniem krieviski runājošo no Ukrainas. Pretēji dažu kvēlo patriotu apgalvojumiem par Latvijas lielo ieguldījumu latviskuma stiprināšanā, 62% ukraiņu skolēnu pēdējā aptaujā atklāja, ka labprāt dod priekšroku mācībām krievu skolās.
Visa tā rezultātā graujoši panākumi ir JV ar 4 vietām (divi ievēlētie no NA ne ar ko neatšķiras no Melbārdes un Dombrovska. Zīles apgalvojums, ka vislabākais komisārs būs Valdis Dombrovskis, tam tikai ir vēl viens apliecinājums. Vēl viens no AS saraksta drosmīgi apkaros uzvalkus un, protams, divi no progresīvi liberālā spārna, kurus nekādi tur nieki par tautsaimniecību un Latvijas pēdējo vietu Eirozonā neinteresē.
Paliek viens nabaga Vilis, kas nekādi neiederēsies pāris eirolīdēju, divu īpatnēju (gribēju rakstīt pusjukušu , bet nokaunējos) dāmu un divu gejropas fanu kompānijā. Viņam ir slikta izcelsme, jo nāk no neīstā saraksta, kas, kā mēs visi zinām, taisās pārdot Latviju arābiem, jo Krievija ir sankcionēta, ES plika un nabaga, Ķīna nedrīkst, bet Amerika tālu un nepirks.
Kas mums no tā, daudzi jautās? Nekas briesmīgs, ja neskaita dažu direktīvu īstenošanu, kā vakardienas Saeimas sēdē ar daudzu likumu pārstrādāšanu, ieviešot ilgtspējas rosību, kas neļaušot temperatūrai celties vairāk kā par pusotru grādu, atbilstoši ANO lemtajam. Rezultātā uz katru izdiedelēto no ES eiro neatdosim atpakaļ vairs četrus kā tagad, bet vismaz septiņus, jo daži mijardi eiro nāks klāt par fosilās degvielas uzcenojumiem, visādu izmešu kvotu pirkšanu, soda naudām, viedo sadales tīklu un atkrastes VES būvniecību, kabeļu, ūdeņraža rūpnīcu ar kompresoru stacijām, tvertnēm un citu bīnumietaišu ierīkošanu!
Tas viss, neskaitot 10 miljardus par Rail Baltica stratēģisko iepriecinājumu, simtiem miljonu rijošo Air Baltica, procentiem par aizņēmumiem un jauniem parādiem, lai nomaksātu esošos!